fredag, oktober 17, 2008

Äntligen fredag!

Rubriken säger väl allt, detta är veckans höjdpunkt!
En hel ledig helg ligger framför mig, ska bli så skönt. Visserligen är det massor med saker att göra hemma men vad gör det idag. Ingen väckarklocka ringer 06.00 imorgon bitti, inte behöver jag stressa igenom kattmatning, rastning av hund och tömning av kattlådor. Imorgon bitti, mina vänner, kommer jag att fika, lusläsa morgontidningen och morgongosa med djuren länge och mycket! Resten får vänta till senare.

Har jag tur blir det fint väder under helgen så att jag kan vara ute och göra ett sista ryck i trädgården innan snön kommer. Sedan är det väl tvätt och bästa kompisen dammsugaren behöver väl lite motion också skulle jag tro. Ja det kommer att bli som alla andra helger. Just därför är fredag eftermiddag veckans höjdpunkt för då kan man fortfarande lura sig själv att tro att man kommer att vara LEDIG i hela två dagar.
Tji fick hon!

//Brittmarie

Den tålmodige frodas och den envise vinner

Inga kommentarer: