lördag, februari 07, 2009

Jo


det blev lite mer skrivande idag

Saga min älskade Saga har blivit NÄST BÄSTA VUXNA HONA i Ragdollklubben 2008.
Samtidigt som vi glädjs och njuter av detta skickar vi ett stort GRATTIS till Olympus Rag´s Wailea som är BÄSTA VUXNA HONA 2008 - en underbart vacker Ragdollhona!
GRATTIS Thomas!

Inte nog med det.
Min prinsessa blev också BÄSTA JUNIOR 2008!!!!
Saga, som är en riktigt normal Ragdoll, ger fullständig attan i det hela. I motsats till Sagas reaktion så jublar familjen desto mer samtidigt som en och annan glädjetår faller. Det här är mer än jätteroligt, det här är större, men ordet jätteroligt får duga så länge för just nu i skrivandets stund hittar jag inget bättre som kan beskriva vad jag känner. Återkommer om saken när jag hittar DET ordet - det dyker nog upp för eller senare. STORT och underbart är det!
Vill också passa på att skicka ett rejält GRATTIS till "Trasan" och Ann och Peter!!

Jösses, det här blir rena rama Oscarsgalan - tack hit och tack dit...
Dags att natta tror jag!
Ha de gôtt och natti på er!
//Brittmarie & Saga & resten av gänget

Inga kommentarer: