söndag, oktober 04, 2009

Jösses...

...vad jag har vunnit mycket under veckan som gått...

- Marvelene Moore har skickat ett mail till mig där någon riktigt bara längtar efter att ge just mig 1 miljon dollar bara för att jag finns till eller nåt. Jag ombeds kontakta Mr David Mark för att få min miljon dollar - det kommer jag att göra imorgon ?!

- Gratisposten undrar om jag är vinnaren av 100 trisslotter - klart jag vill vá.

Men det bästa av allt är att Ali Ysuf, som också kallar mig för Dear Friend i sitt mail vill ge mig si så där 19,5 miljoner dollar bara för att jag är jag eller vadå?

Aj, jag glömde mailet från Nya Zeeland, om jag skulle ta det på allvar så har jag snart
ungefär 30 miljoner USD att hämta hem.?!

Visst är det fantastiskt att det bara kan drälla in miljoner rakt in i fickan utan att man behöver anstränga sig mer än att skaffa/ha en emailadress. Behöver faktiskt inte göra något mer än att lämna ut bankkonto eller kortnummer för att få pengarna. Lätt som en plätt att bli miljonär utan att anstränga sig det minsta - härligt.

Hur kan det här gått till? Hur har alla dessa givmilda människor hittat mig i hela stora världen. Att just jag får de här fantastiska möjligheterna att hand om någons för mig helt okänd avliden släktings miljoner bara jag släpper mitt bankkonto eller kortnummer - det är så fantastiskt och jag är så glad så glad.

Utöver alla miljoner som jag kommer att få, vill någon i Canada att jag ska "claim your complimentary web cash" - fattar nada av det - engelskan är ju inte så bra för min del, nå´n som vet?...?

Anna Johansson vill ge Jennie en vintersemester; jag heter inte Jennie så det mailet är väl antagligen felskickat. Tycker synd om Jennie som missar sin vinst.
Jag har också vunnit 10 mille på något lotteri som jag inte vet om - vem bryr sig efter alla de andra miljonerna som snart kommer inramlandes på mitt konto - det här ska bli kul. Ekonomiskt oberoende för tid och evigehet, amen- Yepp!

Hoppas att Du också kommer att få en så här otroligt givande vecka. Tänkt Dig själv, bli miljonär bara så där...Håller tummen!

Nu ska jag sätta mig och planera vad jag ska göra med alla mina pengar.
Måste ju försöka sätta sprätt på dom....
Hej så länge!

//Brittmarie


"Den farligaste av våra fördomar är tron att vi inte har några."

1 kommentar:

Ing-Marie. sa...

Vilken lycka att alla dessa pengar och semestrar tillfaller just dig Britt-Marie. Spelar väl ingen roll att namnet var lite fel, det kom ju till dig ändå.
Åååååh vad det ska bli spännande att se vad du ska göra med ALLA dina pengar.
En och annan IMPORT långt bort ifrån blir det ju säkert :-)
Nu har jag haft dt riktigt trevligt, skrattat så tårarna runnit.
Kram Ing-Marie.