torsdag, augusti 19, 2010

Godmorgon!

Igår fick jag äntligen med alla småkottarna på bild. Jag är inte nöjd, men det är i alla fall bilder....

Sjulingarna, som har ett bordsskick som inte är av denna värld, är så grisiga i sina ansikten att jag skäms riktigt ordentligt men jag har verkligen försökt att hålla dem rena och fina men bevisligen inte lyckats något vidare - vad mer kan jag göra än försöka torka av dem dagligen - tar gärna emot tips men glöm det här med Klorin :-)

Här kommer Sagas 3-veckors tvillingar:
Nelly Mazou, Rag n0421

















och grabben Neo Mazou, Rag a04
















...och så var det de sju lortgrisarna, 4,5 vecka
börjar med Majja of Isidor, Rag n
Malva af Isidor, Rag a
















Manne af Isidor, Rag n













Milla af Isidor, Rag n














Milton af Isidor, Rag n21


















Mollgan af Isidor, Rag b
















Myra af Isidor, Rag c (21)

















Jepp, det var de sju lortgrisarna dé..

För övrigt är det en gråmulen och lite trist dag som bjuder in till inomhusaktiviteter.

Laddar för att flytta ner Saga och hennes två små från övervåningen och ner till resten av gänget. Hoppas det går bra så jag slipper backa bandet och bära upp allt igen. Risken finns ju att kattmammorna inte gillar nyordningen och åker i luven på varandra. Det vore inte kul.

Har också en plan om att städa i "plastskåpet". Ni vet det där skåpet som alltid är överfullt med plastbyttor som man egentligen inte behöver mer än högst hälften av...Skåpet har ännu en gång hamnat i det läget att man öppnar dörren och får mota in plasten som är på väg ut. Massor av plast ska bort under dagen och köras till återvinningen.

Ska nog inte låta tiden bara rinna iväg framför datorn så jag säger hej då för idag och ger mig på det kattflytt och det överfulla skåpet, NU!
Sköt om er!
//Brittmarie

"Kunskaper kan du, till skillnad från kanelbullar,
med fördel stoppa i dig så många du orkar
."

Inga kommentarer: